نکات کلیدی برای کاهش وزن

نکات کلیدی برای کاهش وزن

برای رسیدن به یک اندام زیبا و ایده آل تنها کار سختی که باید انجام دهید کنترل اراده است و این که بتوانید غذاهای مصرفی که در طول روز به آن احتیاج دارید را کنترل کنید .

حذف مقدار زیادی نان و برنج چاره ی کار نیست و نمیتواند کمکی به لاغری شما بنماید .

برای لاغر شدن باید همه چیز خورد اما به اندازه .

چند راهکار طلایی برای رسیدن به وزن ایده ال به شما معرفی میکنیم . سعی کنید هرروز یک مورد را به عادات غذای خود اضافه نمایید .

نکات کلیدی برای کاهش وزن

از همین امروز شروع کنید :

  • غذاهای کوچک و با اندازه ی مناسب انتخاب کنید . این کاررا برای خوراکی ها نیز انجام بدهید.
  • به اندازه ای که بدنتان نیاز دارد غذا مصرف کنید ، نه بیشتر نه کمتر
  • قبل از کشیدن غذا سعی کنید مقدار کمتری بردارید .
  • برای غذا خوردن رستوران یا فضاهای باز را انتخاب نکنید ، معمولا غذا خوردن در جاهای شلوغ با پرخوری همراه است.
  • وعده های اصلی باید در زمان مشخص خورده شوند ،همچنین این قانون باید برای میان وعده ها نیز صدق کند.
  • 20 دقیقه برای خوردن نصف بشقابتان وقت بگذارید و بعد از آن شروع به خوردن نیمه ی دیگر کنید .
  • از غذا خوردن سریع پرهیز کنید و به هیچ عنوان غذاهارا به سرعت و پشت سرهم میل نکنید
  • از بشقاب و لیوان‌ های کوچک تر استفاده کنید.
  • همواره با وعده ‌ای کوچک، غذا خوردن تان را آغاز کنید
  • موقع غذا خوردن برروی آنچه میخورید تمرکز کنید .معمولا در زمان درگیری های ذهنی متوجه میزان کالری های دریافتی نخواهید بود .
  • اگر تمایل زیادی به خوردن شیرینی جات دارید آدامس بجوید این کار تا حد بسیاری از میل شما به خوردن شیرینی جات میکاهد ( آدامس بدون قند مصرف کنید)
  • وعده های غذاییتان را با دیگران سهیم شوید و مقداری از غذایتان را به آنها بدهید .

با آرزوی سلامتی برای شما
مدیریت سایت دکتر کوروش صمد پور متخصص تغذیه و رژیم درمانی

درباره نویسنده

drsamadpour
خدمات دکتر صمدپور: ارائه برنامه غذایی تخصصی ویزه دوران بارداری و شیردهی، کودکان چاق یا کم وزن، سالمندان و ورزشکاران ارائه برنامه غذایی تخصصی ویژه بیماران دیابتی، قلبی، کلیوی، گوارشی و کبد چرب رفع چاقی موضعی و کاهش سایز در تمام نقاط بدن با جدیدترین دستگاه لاغری

پاسخ

سیزده − هفت =









Call Now Button